Ben & Jerry's Wich


Jag har ätit den , ni vet "den" glassen - Ben & Jerry's Wich. Någon variant av sandwich där man får en vaniljglass med choklad bitar mellan två kakor. Jag hade höga förväntingar på denna 25 kronors glass och jag blev besviken. Var det för att jag åt den en snöig dag i Mars eller för att choklad bitarna inte alls var goda och kakan smakade lite skumt? Nej, ska man äta Ben & Jerry's ska man äta paket glassen, inte någon halvdan kakvariant för 25 kronor.. det var den inte värd.



Det där leendet försvann efter första tuggan...

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hahaha, B&J's half baked ska det vara! :D

2009-03-15 @ 14:55:05
URL: http://sofiaulvan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0